Glicogen pentru creșterea în masă și arderea grăsimilor - Vitamine

Arderea grăsimilor în loc de glicogen. Când se termină glicogenul, atunci grăsimile arde?

Glicogen pentru frumusețe și sănătate Cum pierdeți grăsimea brațului glicogenul este o sursă internă de energie în organism, deficiența acestuia poate provoca o scădere generală a nivelului de energie al întregului organism.

Acest lucru afectează activitatea foliculilor de păr, a celulelor pielii și, de arderea grăsimilor în loc de glicogen, se manifestă într-o pierdere a luciului ochilor.

Pierde greutatea tradus cantitate suficientă de glicogen în organism, chiar și în timpul unei insuficiențe acute de nutrienți liberi, va reține energie, va roși pe obraji, frumusețea pielii și luci!

Am colectat cele mai importante puncte despre glicogen în această ilustrație și vom fi recunoscători dacă împărtășiți imaginea pe o rețea de socializare sau pe blog cu un link către această pagină: Ficat și sănătate Din anumite motive, oamenii au decis să declare război cu carbohidrații. Ce sunt carbohidrații În ceea ce privește chimia, carbohidrații sunt o clasă de substanțe organice care includ carbon, oxigen și hidrogen.

Foarte puțin - aproximativ 5 grame. Cu cât o persoană este mai instruită, cu atât mai mult glicogen poate stoca. Corpul uman poate sintetiza carbohidrații, dar în cantități mici, astfel încât cantitatea principală de carbohidrați este ingerată cu alimente. Carbohidrații se găsesc în principal în alimentele vegetale.

Pentru ce sunt carbohidrații? În timpul oxidării a 1 g de carbohidrați, se eliberează 17 kJ de energie, sau 4,1 kcal și 0,4 g de apă pentru noi.

Arderea grăsimilor vs arderea glicogenului. Scăderea glicogenului muscular și arderea grăsimilor

Mulți oameni greșesc acest proces pentru arderea adevărată a grăsimilor, în timp ce depozitele de glicogen sunt doar epuizate. Principala sursă de energie pentru noi este glicogenul depozitat în ficat și mușchi și glucoza liberă în sânge, care sunt formate din carbohidrați mâncați.

arderea grăsimilor în loc de glicogen

Specific: carbohidrații, de exemplu, joacă rolul de anticoagulante, adică asigurați-vă că sângele nu se coagulează în cel mai neoportun moment. Sunt receptori pentru o serie de hormoni sau substanțe farmacologice - adică ajută hormonii să recunoască unde și de cât sunt de nevoie.

Arderea grăsimilor Vs. Glicogen

De asemenea, au un efect antitumoral. Rezerva de nutrienți: carbohidrații se acumulează în mușchiul scheletului, ficat, inimă și unele alte țesuturi sub formă de glicogen. Glicogenul este o rezervă de energie mobilizată rapid. Funcția glicogenului hepatic este de a furniza glucoză întregului corp, funcțiile glicogenului din mușchi pentru a asigura activitatea fizică cu energie.

Unde se acumulează glicogen?

Protectiv: glucidele complexe fac parte din componentele sistemului imunitar. Mucopolizaharidele se găsesc în membranele mucoase care acoperă suprafața vaselor nasului, bronhiilor, tractului digestiv, tractului genitourinar și protejează împotriva pătrunderii bacteriilor și virusurilor, precum și de deteriorarea mecanică.

Reglementatoare: fibrele alimentare nu sunt susceptibile la digestie în intestin, cu toate acestea, activează motilitatea intestinală, enzimele utilizate în tractul digestiv, îmbunătățind digestia și absorbția nutrienților.

  • Doriți să pierdeți greutatea întreabă mă cum
  • Când se termină glicogenul, atunci grăsimile arde? - Ciroză

Ce sunt carbohidrații Pâine, cereale, paste, legume, fructe, zahăr - acestea sunt toate produsele de origine vegetală, care constau în principal din carbohidrați sau mono- di- și polizaharide. Monosacharide: Sunt carbohidrați simpli care nu se descompun sub influența enzimelor digestive.

Glucoza și fructoza sunt un monosacharid care se găsește în multe fructe, sucuri, miere și se numesc zaharuri. Ei intră în corp ca pe cont propriu, dacă, de exemplu, ai mâncat o lingură de zahăr sau se formează în timpul digestiei din carbohidrați mai complexi. De îndată ce există multă glucoză liberă în organism, pancreasul se activează, care eliberează hormonul insulină, datorită căruia glucoza este redirecționată către țesut, unde este utilizată pentru sinteza glicogenului, și cu un exces semnificativ, pentru sinteza de grăsimi aici este efectul excesului de prăjituri și abuz sucuri de fructe!

Aproximativ vorbind, pentru fiecare 2 lingurițe de zahăr monosacharide sau carbohidrați simpli trebuie să mănânci de grame de ovăz carbohidrați complexi.

Când se termină glicogenul, atunci grăsimile arde?

Acest lucru nu este adevărat: glucoza și fructoza sunt frați. Arderea grăsimilor în loc de glicogen se disting doar prin faptul că glucoza conține o grupă funcțională aldehidă, iar fructoza conține o grupare ceto.

Dizaharide: Aceasta este o parte integrantă a oligozaharidelor, care constă din monosacharide. Principalele dizaharide sunt zaharoza zahăr de masă obișnuitconstând din resturi de glucoză și fructoză, maltoză extracte de malț de cereale, boabe încolțite sau două reziduuri de glucoză interconectate, lactoză zahăr din laptecare conține un reziduu de glucoză și galactoză.

Toate dizaharidele au un gust dulce.

Ce este glicogenul?

Polizaharide: Acestea sunt carbohidrați complexi constând din multe sute sau mii de monosacharide interconectate. Acest tip de carbohidrați se găsește în amidon cartofi, cereale, pâine, orez, etc. De cati carbohidrati ai nevoie?? Adică, pentru o fată care cântărește 60 kg, trebuie să mănânce g de carbohidrați. Arderea grăsimilor în loc de glicogen vorba despre aproximativ g de orez rotund fiert, sau 1,5 kg de cartofi fierti, sau 2,6 kg de mere dulci sau 12 kg de telina.

arderea grăsimilor în loc de glicogen

Pentru activ moderat ușor, norma este de g, pentru moderat activ de exemplu, 3 antrenamente de forță pe săptămână timp de o oră - g. Sportivilor li se recomandă să mănânce cel puțin g de carbohidrați pentru fiecare kg din corpul lor muscular. Ce se întâmplă dacă fără ele?

Deoarece o scădere a conținutului de carbohidrați din alimente îmbunătățește descompunerea proteinelor celulare, oxidarea grăsimilor și formarea corpurilor cetonice, ceea ce poate duce la acidoză, adică crește aciditatea în organism. În mod obișnuit, produsele de oxidare a acizilor organici sunt îndepărtate rapid din organism, dar în timpul postului sau al unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați, acestea sunt păstrate în organism, ceea ce în cel mai bun caz va duce la apariția acidului acetoacetic și a acetonei în urină, iar în cazuri grave poate duce la comă acest lucru se întâmplă la diabetici.

arderea grăsimilor în loc de glicogen

Cetoacidoza apare din cauza deficitului de insulină. Atunci când mănânci carbohidrați critic scăzut mai puțin de 2 g per kg de corp pentru o perioadă destul de lungă, organismul se hrănește cu energie datorită glicogenului și grăsimilor stocate.

Creierul primește energie în principal prin utilizarea glucozei, iar acetona este o substanță toxică pentru aceasta. Distrugerea directă a grăsimilor nu arderea grăsimilor în loc de glicogen furniza creierului energia necesară și, din moment ce depozitele de glicogen sunt relativ mici g și sunt epuizate în primele zile după refuzarea carbohidraților, corpul poate furniza creierului energie, fie prin gluconeogeneză sinteza internă a glucozeifie prin creșterea concentrației corpurilor cetonice din sânge pentru a schimba alte țesuturi și organe la o sursă alternativă de energie.

În mod normal, cu o deficiență de alimente în carbohidrați, ficatul sintetizează corpurile cetonice din acetil-CoA - apare cetoza, care nu provoacă tulburări ale electrolitului aceasta este o variantă a normei.

Cu toate acestea, într-o serie de cazuri fără compromisuri, decompensarea și dezvoltarea acidozei este, de asemenea, posibilă și poate duce la comă ketoacidotică diabetică. Grăsimile cu diete cu conținut scăzut de carbohidrați arderea grăsimilor în loc de glicogen arse mai rău decât cu o dietă normală, echilibrată, deoarece, de obicei, grăsimile se combină cu carbohidrații pentru conversia ulterioară în arderea grăsimilor în loc de glicogen, iar atunci când lipsește carbohidrații, grăsimile sunt arse necorespunzător și se formează un produs secundar - cetone care se acumulează în sânge și urină, ce provoacă cetoza.

arderea grăsimilor în loc de glicogen

Cetoza duce la scăderea poftei de mâncare organismul crede că este în pragul supraviețuiriiscăderea performanței, letargie, oboseală și iritabilitate devin norma. Căutați cu carbohidrați O căutare sistematică cu carbohidrați duce la predominanța proceselor de fermentare în intestine, precum și obezitatea, ateroscleroza, diabetul de tip 2, deoarece o parte a carbohidraților se transformă în grăsimi și colesterol, care se află în greutate moartă asupra organelor interne, în partea superioară a mușchilor noștri frumoși și în orice fel dăunează sistemului circulator.

Pentru a fi sănătos, de fapt, trebuie să fii capabil să răspunzi nevoilor organismului în așa fel încât să fie bine pentru întregul corp în ansamblu, rămânând într-un cadru normal sănătos.