Grăsime pierdere raportul

Cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime

Pagina principala Știința pierderii de grăsime: Cum să vă determinați caloriile și macro-urile pentru o fază de deficit de calorii Acum, acest lucru poate suna foarte mult, mai ales dacă nu sunteți un fan al matematicii și mai ales dacă sunteți nou-născut în ideea de urmărire a caloriilor sau a macro-urilor. Dar pot să vă promit mereu că merită. Macro-urile flexibile de dietă și urmărire au crescut ca focul în ultimii doi ani; și există un motiv pentru asta - este susținut de știință și funcționează.

Dacă doriți să omiteți toate calculele pierderea în greutate amchur să mă faceți să vă fac o evaluare macro personalizată în conformitate cu datele dvs. În caz contrar, am inclus pașii și calculele de mai jos! Aceasta include somnul, respirația, încălzirea și alte procese celulare.

Aceasta include agitația, atingerea, mersul pe jos etc. Acum, trebuie mai întâi să ne determinăm caloriile de întreținere sau caloriile în care ne menținem în prezent greutatea, înainte de cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime putea face ajustări și obiective vizabile. Iată o prezentare generală a ceea ce vom acoperi pentru a ne menține organizați: 1.

Raportul macros pierdere de grăsime

Determinați aportul de proteine 4. Scădeți acest număr din deficitul total de calorii 5. Determinați aportul de grăsimi și carbohidrați din caloriile rămase PASUL 1: Determinați caloriile curente de întreținere Acest lucru se poate face în unul din cele două moduri: 1.

Ar trebui să urmăriți fiecare lucru pe care l-ați pus în gură, fără a face încă ajustări în obiceiurile voastre.

Acest lucru ne va spune despre obiceiurile dvs.

tops club de pierdere în greutate cele mai bune modalități naturale de a arde grăsimea burtă

Doriți să fiți cât mai aproape posibil, astfel încât să avem cele mai fiabile date înainte. Calculați-l utilizând unul dintre calculele susținute de știință furnizate mai jos. Dacă observați că caloriile pe care le consumați în prezent sunt sub aceasta cu o cantitate bună, ar fi mai benefic pentru dvs. Nu numai benefic pentru sănătatea și metabolismul dvs.

4 Motive pentru care nu mai Arzi Grasimea

De atunci, această formulă a fost revizuită pentru a include distincția sexuală, înălțimea și vârsta, făcând-o destul de precisă. O formulă și mai precisă este ecuația Muller.

  • Obezitate sfaturi de pierdere în greutate
  • Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar.
  • (PDF) Estimarea și Numararea Caloriilor version 4 | Tuta Marian - trancenet.ro
  • Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare.
  • Bare bune de pierdere în greutate
  • Slabit deficit caloric

Acest lucru este ideal, deoarece mușchii slabi contribuie mai mult decât grăsimea la rata metabolică. Aceasta este, de asemenea, ecuația pe care ar trebui să o folosească persoanele obeze, deoarece bazează BMR pe masa corporală slabă.

Ecuația Mueller: Aceasta este scara pe care o folosesc mai jos, calculează masa de grăsime, precum și un leu de alte lucruri.

sfaturi pentru provocarea de pierdere în greutate cum copilul meu pierde în greutate

Cealaltă parte minunată este că vine cu o aplicație descărcabilă pe telefon, astfel încât să vă puteți urmări cu ușurință progresul. Adică, din greutatea mea, 12,7 kg din acestea sunt grăsimi.

Pentru a determina greutatea LBM, faceți același lucru. Dacă îl conectăm cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime ecuație, obținem acest lucru: Este în regulă dacă nu vă cunoașteți masa slabă sau grasa.

vreau să pierd rapid în greutate elementele de scădere în greutate

Orice ecuație va fi întotdeauna o estimare, dar din moment ce Muller cuprinde masa corporală slabă și am o idee bună a mea, aceasta este cea pe care am ales să o folosesc pentru a-mi calcula macro-urile. Cât de activ ești? De când am făcut dietă timp de 12 săptămâni, caloriile mele de întreținere s-au adaptat la o cantitate mai mică de calorii pe care le consumam pentru a slăbi.

Deci, deși nu sunt în prezent la aceste calorii, de aici am început deficitul de calorii. Deoarece această postare este despre începerea unui deficit de calorii, vă voi întoarce la modul în care mi-am calculat macro-urile inițiale pentru dieta mea cu caloriile de întreținere.

PASUL 2: Determinați-vă deficitul de calorii Sigur, este important să aveți o idee despre cât de mult doriți să pierdeți, dar ceea ce este și mai important este rata la care decideți să pierdeți această greutate. De asemenea, este important să rețineți că dorim ca rata să fie suficient de rapidă până la locul în care observăm schimbări, dar nu prea agresivă până la punctul în care se pierde și masa corporală slabă.

Estimarea și Numararea Caloriilor version 4

Aș recomanda să nu coborâți sub 0,72 g de proteină pe kilogram de greutate corporală, deoarece acest lucru ar începe să crească riscul pierderii masei musculare odată cu deficitul caloric. Mai mare de 1g nu este de obicei necesar, deoarece celelalte macronutrienți trebuie încă luate în considerare și consumate și în cantități adecvate.

Acestea sunt caloriile care vor fi împărțite între grăsimi și carbohidrați. Aceasta este partea în care mulți oameni se împiedică. Dar, având în vedere orice altceva am acoperit deja, raportul dintre carbohidrați și grăsimi în schema generală a lucrurilor este mai puțin important.

În ceea ce privește raportul dintre carbohidrați și grăsimi, se reduce sincer la preferința personală.

  • Arde greutatea grăsimilor de grăsime
  • Procent procentual de grăsime Stare fizică de exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar.
  • Raportul macros pierdere de grăsime |
  • Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit.
  • 5 băuturi pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Calcularea macro-urilor: cum procedați de fapt?
  • Ce sa mananci la micul dejun sa slabesti

La ce raport ați fi mai probabil să aderați? Pe ce raport ți-ar plăcea și pe care te vei descurca bine? Însă calorii după calorii nu s-au dovedit a fi o cantitate semnificativă de cercetări care să evidențieze una peste alta atunci când vine vorba de pierderea de grăsime. Așa cum am spus, este MAI important să alegeți un raport care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Determinarea necesităților de energie și calcularea macro-urilor: așa o faceți!

La asta simt că performez cel mai bine și la ce știu că mă pot lipi. Introducerea informațiilor rămase: Amintiți-vă că am avut calorii rămânând după scăderea proteinei deja. Aceasta este sincer partea cea mai importantă!

Toate drepturile rezervate. Nicio parte a acestui document nu poate fi reprodusă sau transmisă sub orice formă, prin orice mijloace fără permisiunea scrisă a autorului. Documentul și autorul nu pot fi responsabili pentru orice rezultate sau efecte obținute în urma aplicării acestor informații.

Spune-mi ce altceva te interesează să afli mai multe, fie prin e-mailul meu, [e-mail protejat], fie prin instagramul meu:.