10 Fapte bizare sarcinii Nimeni nu vă avertizează - Sănătate -

Poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate. Cât de multă apă ar trebui să bei o zi? - Sănătate - 2021

Apropo, poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate posibil să suprahidratați, în special în timpul activităților de anduranță, cum ar fi alergatul la un maraton. Consumul de apă suficientă este unul din acele obiective de sănătate enervante pe care toți dintre noi par să le aibă.

Poate pentru că știm că este sănătos să rămânem foarte hidratat, dar de fiecare dată când mărim aportul de apă, ajungem să ne pipăi la fiecare cinci secunde. Deci, ce dă? Cât de multă apă ar trebui să bei o zi? Și cum puteți să aflați dacă este de ajuns aportul zilnic de apă? Să intrăm în asta.

poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate pierderea în greutate folosind legea atracției

Acesta este cât de multă apă ar trebui să beți o zi, potrivit experților. Probabil ați auzit că ar trebui să beți pierderea de grăsimi amoniac puțin opt pahare de apă de 8 oz pe zi.

Asta e aproape suficient rutină de ardere a grăsimilor pentru femei a umple o sticlă de 2 litri - pe care chiar și cei mai harnici băutori de apă pot găsi descurajați. Dar acel sfat clasic poate fi puțin înșelător. Cerințele privind fluidele variază în funcție de vârstă, sex, nivel de activitate și chiar și în cazul în care locuiți ", spune Jessica Fishman Levinson, MD, R.

Deci, cât de multă apă ar trebui să bei o zi poate varia de fapt în fiecare zi, în funcție de celelalte lucruri pe care le faceți, mănâncă și bea. Institutul de Medicină recomandă, de fapt, ca femeile să obțină 2,7 litri - adică 11 cesti de apă pe zi.

Rata pierderea lume

Dar aici este chestia: ei nu spun că trebuie băutură 11 cești de apă pe zi. Ce contează pentru aportul zilnic de apă? Toate fluidele sunt luate în considerare pentru aportul zilnic, nu doar pentru H Aceasta include toate sursele de apă - de la un pahar de bază de la robinet, la o ceașcă de cafea până la conținutul de apă al alimentelor pe care le consumați care, estimările OIM reprezintă aproximativ poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate cincime din cantitatea zilnică de administrare de lichide.

Ce este sindromul metabolic? Cum să îl verificăm.

Dacă ascultați băutura dvs. Așa că opriți transpirația celor opt pahare o dată pe zi și gândiți-vă în acest fel. Potrivit Clinicii Mayo, criteriul de referință ar trebui să spună cu adevărat "opt ochelari de 8 oz fluidnu apă, deoarece băuturi cum ar fi laptele, ceaiul și sucul contribuie la totalul dvs.

Dieta ta poate afecta și aportul zilnic de apă.

Ce contează pentru aportul zilnic de apă?

Multe fructe și meniu zilnic pentru slabit au un conținut ridicat de apă. Unele opțiuni bune: pepene verde castravețicastraveți, salată, telina, roșii, căpșuni, portocale și grapefruit.

poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate ciuperca ajuta la pierderea in greutate

Chiar și supa, Jell-O și gheața fac ca lichidul. Dar unele alimente și băuturi pot crește cantitatea de apă de care aveți nevoie.

Acesta este cât de multă apă ar trebui să beți o zi, potrivit experților.

Dacă mâncați alimente bogate în sodiu, corpul dumneavoastră va păstra mai multă apă, lăsându-vă însetat. Consumul de lichide mai mult vă va ajuta să diluați sistemul și să reintroduceți fluide în mod regulat din nou.

  1. 10 Fapte bizare sarcinii Nimeni nu vă avertizează - Sănătate -
  2. Fibrele Pagina 2
  3. Consumul de fibre si flatulenta excesiva Din Articole Generalitati fibrele sunt reprezentate de partea unei plante comestibile pe care organismul nu o poate absorbi sau digera.
  4. L pierdere în greutate
  5. De Petre DobrescuMarți, 24 martieAcum este posibil sa slabiti 10, 20, 30 kg sau chiar mai mult, foarte repede, datorita comprimatelor Ananas Extra Forte care, pentru prima data, concentreaza o atat de mare cantitate din principiul activ de slabire al ananasului: bromelina.
  6. Cât de multă apă ar trebui să bei o zi? - Sănătate -

Deci, cum puteți spune dacă consumul de apă este suficient de bun? Din moment ce nu țineți întotdeauna evidența acestor surse de fluide mascate, cea mai bună modalitate de a măsura aportul zilnic de apă este după cum simți corpul dumneavoastră. Dacă sunteți însetat, corpul vostru vă spune că aveți nevoie de mai multă apă.

O altă modalitate bună de a vă determina starea lichidului este prin a lua o privire în interiorul toaletei după ce faceți pipi.

1. Când sunteți însărcinată, veți pipăi când strănutați.

Dacă urina este galben deschis, probabil că aveți destulă cantitate de lichide. Dacă este întunecată sau miroase puternic, probabil că aveți nevoie de mai multă apă. De asemenea, este important să faci un efort conștient de a bea mai mult ori de câte ori devii transpirat.

Împreună cu mâncarea, apa este combustibilul care alimentează antrenamentele. În timp ce transpirați, pierdeți literalmente apă și trebuie să o completați în timp ce mergeți. Scopul de a bea una sau două cești de apă înainte de a vă exercita și de a savura o jumătate până la o ceașcă de apă la fiecare 15 minute în timp ce lucrați. Dacă transpirați cu adevărat greu, sau dacă sunteți în căldură, ați putea avea nevoie de mai mult - ascultați-vă corpul.

Pentru a vă asigura că sunteți hidratat, păstrați o sticlă de apă reîncărcabilă toată ziua, astfel încât să puteți savura în mod constant ori de câte ori doriți.

Pentru mai multe sfaturi, verificați aceste 12 modalități ușoare de a bea mai multă apă în fiecare zi. Iată câteva semne subtile de deshidratare care pot însemna că trebuie să creșteți consumul zilnic de apă: Unele dintre semnele de deshidratare sunt destul de evidente - dar altele nu sunt.

Dacă sunteți însetat, ar trebui să beți. Asta nu-mi place. Dar există și alte câteva semne de deshidratare care nu sunt la fel de evidente. Te simți mai amețit decât de obicei.

(P) SLABIRE CU ANANAS: slabeste 10, 20, 30 kg cu cele mai concentrate comprimate de ananas!

Semnele de sete și de foame provin din aceeași parte a creierului, astfel încât este ușor să le confundăm pe cele două. Dacă vă simțiți foame chiar și atunci când știți că ați mâncat destul, există o șansă bună că corpul vostru spune că are nevoie de apă, nu de mâncare.

Te simți super uscat. Când corpul tau cernește pentru hidratare, nevoia se poate manifesta prin diferite semne de uscăciune, inclusiv uscăciunea gurii, buzele crăpate, pielea uscată și lipsa de lacrimi. Te doare capul.

Comentează

Medicii nu sunt destul de siguri de ce, dar cred că ar putea fi pentru că atunci când nivelul de hidratare scade, la fel și volumul de sânge, care poate reduce aportul de oxigen la creier.

Muschii tăi se simt slabi sau cramponi. Crampe, spasme musculare și, în general, senzație de slăbiciune sau obosită pot fi indicii de deshidratare.

Respiratia ta este ametitoare aleatoare. Având respirația urâtă poate fi un sfat pe care trebuie să-l consumați puțină apă.

poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate pierde suplimentul de grăsime

Asta se întâmplă cu gura uscată: Saliva are proprietăți de combatere a bacteriilor; atunci cand nivelul saliva scade in jos, abilitatea gurii tale de a lupta cu germenii care provoaca mirosuri. În plus față de toate acestea, bătăile rapide ale inimii sau respirația, ochii scufundați, febra, confuzia sau delirul pot fi semne de deshidratare severă. Dacă aveți aceste simptome, solicitați asistență medicală. Știm că vă întrebați: poate să beți mai multă apă pentru a vă ajuta să scăpați în greutate?

În timp ce consumați mai multă apă nu vă va face să scăpați în greutate, de obicei, există o relație între cantitatea de apă pe care o beți o zi și cât de mult mâncați în fiecare zi. Asta pentru că foamea poate fi de fapt un semn de sete. După cum am menționat, indicii de sete și de foame sunt ușor de confundat, deci dacă vă simțiți foame, chiar dacă știți că nu sunteți, este posibil ca corpul dumneavoastră să aibă nevoie de apă.

Cât de multă apă ar trebui să bei o zi? - Sănătate - 2021

Deci, în acest caz, dacă nu beți suficientă apă, este posibil să aveți mai multă gustare fără gust pe tot parcursul zilei. În timp ce bea mai multă apă nu trebuie văzută ca secretul pierderii în greutate, cu siguranță nu poate afecta creșterea cantității de apă zilnică.

Marc Leavey, MD, internist la Centrul Medical Mercy din Baltimore, a spus anterior lui SELF: "Există o risipă de cazuri de suprahidratare observate printre sportivi, alergători și cei care își exercită și încearcă să consume mai multă apă". Suprahidrația poate provoca o afecțiune cunoscută sub numele de hiponatremie, care se întâmplă atunci când nivelurile de sodiu din sângele dumneavoastră devin neobișnuit de scăzute, ceea ce duce la acumularea de apă în celulele dumneavoastră. Semnele includ senzație de greață, confuzie, deranjare și iritabilitate.

Overhydrationul poate provoca convulsii și vă poate pune într-o comă dacă nu este prins în timp.

poate pipăi mult să vă ajute să pierdeți în greutate stofa de slăbire

S-ar putea să vă placă, de asemenea: Cât de multă apă ar trebui să beți în fiecare zi? Alegerea Editorului.