Breadcrumb

Slabire picioare barbati, Cum sa slabesti la picioare fara diete, cardio si fara batai de cap

Conținutul

    Să readucem suplețea și formele frumoase ne ajută alimentația corectă, exercițiile eficiente și… câteva trucuri verificate în timp. Specialiștii în alimentație sunt siguri: pentru a căpăta obiceiuri alimentare corecte și folositoare sau a scăpa de cele dăunătoareomul are nevoie de doar trei săptămâni! Dacă scopul principal al regimului dumneavoastră este să slăbiți pe picioare, ar trebuie să vă axați pe două aspecte: arderea grăsimilor subcutanate și lupta împotriva celulitei; întărirea și tonifierea mușchilor.

    Dietă şi slăbire Sănătate Majoritatea femeilor care ţin o cură de slăbire îşi doresc să piardă kilograme de pe fund şi picioare. Dacă te numeri printre ele, iată ce ai de făcut.

    camera de slăbire

    Nu e de mirare că cele care ţin diete ar vrea să slăbească în special de la talie în jos. Din păcate, silueta în formă de pară slăbeşte mai greu şi necesită eforturi mai mari. Ce mănânci ca să slăbeşti la fund şi la picioare Ai nevoie de o dietă fără grăsimi.

    cea mai bună aplicație de înregistrare în greutate

    Trebuie să excluzi complet grăsimile saturate — de exemplu lapte, smântână, carnede porc grasă, etc. În schimb ai voie să consumi peşte şi să pui în mâncare uleiuri vegetale. Sunt necesare proteinele de calitate, pe care le găseşti în leguminoase şi carne slabă, dar şi carbohidraţii complecşi, care se găsesc în produsele din cereale integrale. Ideal este să nu combini la aceeaşi masă proteinele şi carbohidraţii.

    greutatea bastonei pierde

    De evitat, pe lângă grăsimi, sunt produsele din făină albă şi, desigur, dulciurile, prăjelile şi tot ce este bogat în calorii. Ce sport să faci ca să slăbeşti la fund şi la picioare Din păcate, nu vei avea niciodată picioare subţiri de topmodel.

    Însă cu exerciţiile potrivite poţi să ai picioare tonifiate, fund ferm şi în general, forme feminine.

    pierderea în greutate credință

    În primul rând trebuie să pui la treabă muşchii coapselor şi ai feselor: fandări şi genuflexiuni în fiecare zi. Cel mai eficient exercişiu pentru tine este mersul pe bicicletă, iar pentru rezultate spectaculoase, e bine să alternezi slabire picioare barbati un minut la viteză maximă, două minute la viteză moderată şi slabire picioare barbati de la capăt până ajungi la cel puţin 30 de minute.

    Foto: Thinkstock.