Top 100 de moduri de a pierde în greutate rapid, Cum se poate pierde rapid in greutate

Cu totii am incercat tot felul de diete si sfaturi de fitness pentru a pierde kilogramele in plus. In timp ce unii au reusit sa isi indeplineasca obiectivele adoptand masuri extreme, altii s-au luptat si s-au luptat pana la un punct care i-a determinat sa renunte la speranta.

Ecuatia scaderii in greutate

Adevarul este ca pierderea in greutate este usoara, dar numai daca este facuta intr-o maniera corecta. Iata, asadar, primele 10 secrete pentru a va ajuta sa va atingeti greutatea tinta in acest an si nu doar atat, aceste practici zilnice v-ar ajuta, de asemenea, sa duceti o viata mai sanatoasa. Cand reduceti caloriile, puteti scadea greutatea in primele saptamani, de exemplu, si apoi se schimba ceva.

Mancati acelasi numar de calorii, dar pierdeti in greutate mai putin sau deloc greutate.

Asta pentru ca atunci cand pierzi in greutate pierzi apa si tesut slab, precum si grasime, metabolismul tau incetineste, iar corpul tau se schimba in alte moduri.

Asadar, pentru a continua sa scapi de greutate in fiecare saptamana, trebuie sa continui sa tai calorii. O calorie nu este intotdeauna o calorie. Mancarea a de calorii de sirop de porumb cu fructoza ridicata, de exemplu, poate avea un efect diferit asupra corpului tau decat consumul a de calorii de broccoli.

Trucul pentru pierderea in greutate sustinuta este de a secatui alimentele care sunt ambalate cu calorii, dar nu te fac sa te simti modalități bune de a arde grăsimea de burtă inferioară precum bomboanele si sa le inlocuiesti cu alimente care te umplu fara sa te incarci cu calorii precum legumele.

Generalitati

Multi dintre noi nu mancam intotdeauna pur si simplu pentru a satisface foamea. De asemenea, apelam la alimente pentru confort sau pentru a scapa de stres — care poate deraia rapid orice plan de pierdere in greutate.

hoodia supliment de pierdere în greutate

Taiati carbohidratii Un alt mod de vizualizare a pierderii in greutate identifica problema ca nu una de a consuma prea multe calorii, ci mai degraba modul in care organismul acumuleaza grasimi dupa consumul de carbohidrati — in special rolul hormonului insulina. Cand mananci o masa, carbohidratii din alimente intra in fluxul sanguin sub forma de glucoza. Pentru a mentine nivelul glicemiei sub control, organismul tau arde intotdeauna aceasta glucoza inainte de a arde grasimea dintr-o masa.

aplicație de pierdere în greutate de 90 de zile

Daca mananci o reteta de slabit 3 zile bogata in carbohidrati o multime de paste, orez, paine sau cartofi prajiti, de exemplucorpul tau elibereaza insulina pentru a te ajuta cu fluxul de toata aceasta glucoza in sange.

Pe langa faptul ca regleaza nivelul zaharului din sange, insulina face doua lucruri: Impiedica celulele tale grase sa elibereze grasimi pentru ca organismul sa arda ca combustibil deoarece prioritatea sa este sa arzi glucoza si creeaza mai multe celule grase pentru stocarea a tot ceea ce corpul nu se poate arde.

Rezultatul este ca cresti in greutate si corpul tau necesita acum mai mult combustibil, asa ca mananci mai mult.

  1. Sus Ecuatia care poate fi aplicata pentru scaderea in greutate se bazeaza pe faptul ca jumatate de kilogram de grasime este acumulat in urma consumului a de calorii.
  2. Începeți să reduceți moderat caloriile, este recomandat, pentru început, să reduceți doar de calorii din aportul zilnic.
  3. 21 moduri de a pierde grăsime |
  4. cum să piardă în greutate

Deoarece insulina arde doar carbohidratii, iti pofteste carbohidratii si astfel incepe un ciclu vicios al consumului de carbohidrati si cresterea in greutate.

Pentru a pierde in greutate, rationamentul este necesar, trebuie sa rupeti acest ciclu reducand carbohidratii.

Navigare în articole

Daca incercati o dieta cu continut scazut de carbohidrati, va puteti reduce riscurile si va puteti limita aportul de grasimi saturate si trans, alegand carne slaba, peste si surse vegetale vegetale de proteine, produse lactate cu continut scazut de grasimi si consumand o multime de frunze verzi si non — legume de amidon.

Taiati grasimile Este un element principal al multor diete: daca nu vrei sa te ingrasi, nu manca grasime. Mergeti pe orice culoar alimentar si veti fi bombardat cu gustari reduse de grasimi, lactate si mese ambalate. Dar in timp ce optiunile noastre cu continut scazut de grasimi au explodat, la fel si ratele de obezitate.

Deci, de ce nu au functionat dietele cu continut scazut de grasimi pentru mai multi dintre noi? Nu toate grasimile sunt rele. Grasimile nesaturate gasite in avocado, nuci, seminte, lapte de soia, tofu si peste gras va pot ajuta sa va umpleti, in timp top 100 de moduri de a pierde în greutate rapid adaugati putin ulei de masline gustos pe o farfurie cu legume, de exemplu, pot face mai usor sa mancati mancare sanatoasa si sa imbunatatiti calitatea generala a dietei tale.

Adesea facem compromisuri gresite.

pierdere în greutate bile de grăsime

Multi dintre noi fac greseala de a schimba grasime pentru caloriile goale de zahar si carbohidrati rafinati. In loc sa mancam iaurt cu grasimi intregi, de exemplu, mancam versiuni cu continut scazut sau fara grasimi, care sunt ambalate cu zahar pentru a compensa pierderea gustului.

Moduri pierde grăsime

Sau schimbam baconul gras pentru micul dejun pentru o briosa sau o gogoasa care provoaca varfuri rapide in zahar din sange. Controlati alimentatia emotionala Nu intotdeauna mancam pur si simplu pentru a satisface foamea. De prea multe ori, apelam la mancare atunci cand suntem stresati sau anxiosi, care pot strica orice dieta si impachetam kilogramele. Mananci atunci cand esti ingrijorat, plictisit sau singur?

O gustare in fata televizorului la sfarsitul unei zile stresante?

Ingrasare RAPIDA - Sfaturi pentru ingrasat

Recunoasterea declansatorilor emotionali ai alimentatiei poate face toata top 100 de moduri de a pierde în greutate rapid in eforturile de slabit. Daca mananci cand esti: Stresat — gasiti modalitati mai sanatoase de a va calma. Incercati yoga, meditatia sau inmuierea intr-o baie fierbinte.

21 moduri de a pierde grăsime

Consum redus de energie — gasiti alte pick-me-uri de dupa-amiaza. Incercati sa mergeti in jurul blocului, sa ascultati muzica energizanta sau sa faceti un somn scurt. Singur sau plictisit — adreseaza-te altora in loc sa ajungi la frigider.