Sfaturi pentru a dormi mai bine si a pierde mai mult in greutate

Pot dormi pierderea în greutate. Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!

Conținutul

    Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm pot dormi pierderea în greutate mai puțin de atât.

    Profesorii universitari au dreptul să le solicite studenților să vină vaccinați la examene Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o slabeste rapid in 5 zile corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât pot dormi pierderea în greutate ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

    pierderea în greutate diy diy

    Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil. Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

    Pierderea în greutate în timp ce dormi este posibilă dacă bei aceste băuturi Șapte opțiuni recomandate de expertul nostru Meritxell Martí, care vă vor ajuta să slăbiți mai ușor Orice moment este bun pentru a încerca să țineți scara la distanță, deși munca se complică când se apropie datele în care excesele sunt mai mult decât obișnuite. Experții recomandă echilibrarea dietei având grijă să mâncăm pe tot parcursul lunii, dar ceea ce nu vă imaginați este că puteți, de asemenea compensați-l în timp ce dormi datorită anumitor băuturi și perfuzii. Mulți oameni au obiceiul de a bea un pahar de lapte, un ceai de plante sau doar puțină apă înainte de a merge la culcare.

    Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte. Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară.

    pierderea de grăsimi într o zi

    Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme. Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare. Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina.

    live bine pierde in greutate

    Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină. Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces.

    În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate. Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate.

    pierdere în greutate st helens

    Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate. Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert.

    recenzii ale arzătoarelor de grăsime

    Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică. Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge. Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza.

    sprindere sau pierdere de grăsime

    Vă mai recomandăm să citiți și:.