Fructele, zahărul lor și pierderea în greutate

Evitați zahărul pentru pierderea în greutate

Conținutul

    Avertizare Pierderea în greutate este o problemă dificilă pentru multe persoane.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Unul dintre vinovat care sabotează deseori planurile de dietă este zahărul. Această substanță dulce este bogată în calorii și săracă în nutriție.

    Cum să evitați tehnicile nesănătoase de pierdere în greutate Sialoreea: ce este si care sunt cauzele Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri? Rețete pierdere in greutate Evitarea programelor de dietă nesănătoasă Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate Pierdere în greutate Pierderea în greutate nedorită Dacă eşti în căutarea unei modalităţi rapide de a pierde în greutate, îţi propunem să încerci dieta virgină, prin care poţi să scapi de 3 kg în 7 zile. Cu toate că ideea de a pierde în greutate atât de mult într-o săptămână sună tentant, pentru ca ea să dea rezultatele dorite, trebuie să ţii cont de mai multe aspecte.

    De asemenea, zahărul este râvnit de mulți oameni, ceea ce face dificil să te bucuri de mâncare fără el. Deși nu este necesar să eliminați complet zahărul pentru a pierde în greutate, este necesar să reduceți consumul. American Heart Association raportează că bărbații nu ar trebui să aibă mai mult de de calorii sau 9 lingurițe de zahăr adăugat pe zi, iar femeile să nu aibă mai mult de de calorii sau 6 lingurițe pe zi.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Consumul de zahăr adăugat în exces poate crește riscul de a muri de boli de inimă. Există câteva strategii pentru a reduce consumul evitați zahărul pentru pierderea în greutate zahăr mai ușor, crescând astfel probabilitatea de a scădea kilogramele.

    Un pahar cu apă scânteietoare.

    • Pierderea în greutate înainte și după 1 an
    • Femeia obeză morbid pierde greutate
    • Diete de slăbit pentru copii
    • Pierderea în greutate alli otc
    • Fructele de padure ajută la pierderea în greutate

    Un ghid bun este că nu doriți mai mult de 10 grame de zahăr la de grame de alimente. Alte denumiri pe care trebuie să le cauți pe o etichetă care semnifică adaos de zahăr sunt melasa, siropul de porumb sau îndulcitorul, malțul, zaharoza, maltoza, dextroza și orice altceva care se termină în -ose, potrivit American Heart Association.

    Cum să evitați creșterea în greutate voluntarii. Cum să evitați creșterea în greutate Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Există multe motive pentru a pierde în greutate - reduce stresul asupra articulațiilor, crește nivelul de energie, reduce tensiunea arterială și lipidele, îmbunătățește somnul și stima de sine. Pierderea în greutate este de asemenea extrem de eficientă în îmbunătățirea nivelului de glucoză din sânge. Cum să evitați creșterea în greutate Pierderea în greutate îmbunătățește sensibilitatea la insulină. Gândiți-vă la insulină ca "gatekeeper" - sarcina este să luați zahăr din fluxul sanguin în celule pentru a le folosi pentru energie.

    Pasul 2 Reduceți-vă treptat consumul de zahăr. Reduceți cantitatea de zahăr din rețetele dvs.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Acest lucru va oferi papilelor gustative o șansă de a se regla fără prea mult șoc. Pasul 3 Elimină sifonul din dieta ta. Aceste băuturi zaharoase îți păstrează viața dintelui dulce și este posibil să consumi mult sifon într-un timp scurt.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Dacă sunteți un băutor de sodă, tăierea acestor băuturi va aduce o schimbare mare în consumul de zahăr. Înlocuirile bune includ apă spumantă aromată sau apă seltzer cu lămâie sau var. Pasul 4 Mâncați o cereală fierbinte pentru micul dejun, cum ar fi fulgi de ovăz sau grătar, în loc de cereale reci, care este probabil să aibă un conținut ridicat de zahăr.

    Toate aceste zaharuri, lactoză, zahăr rafinat, amidon, toate sunt carbohidrați. În timpul digestiei, organismul transformă carbohidrații în glucoză, care este o formă de energie care poate fi utilizată de organism.

    Dacă aveți nevoie de un început dulce în ziua dvs. Evitați cerealele calde instantanee sau aromate, deoarece acestea sunt adesea încărcate cu zahăr. În schimb, evitați zahărul pentru pierderea în greutate fulgi de ovăz, grătar sau smântână de orez și adăugați câteva fructe proaspete.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Pasul 5 Luați gustări cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi biscuiti de grâu integral și brânză de sfoară sau o banană, cu dvs. Acest lucru vă va ajuta să rezistați tentației de a ingera o gustare rapidă ambalată care sigur va avea un conținut ridicat de zahăr.

    Pasul 6 Reduceți cantitatea de zahăr pe care o utilizați în rețete. De multe ori, puteți înlocui merele în locul zahărului.

    evitați zahărul pentru pierderea în greutate

    Bacsis Gustați fructe uscate, cum ar fi curmale, stafide și prune, pentru a satisface poftele dulci. Încercați o gustare sărată, cum ar fi o murături sau covrigi, atunci când doriți dulciuri, deoarece acest lucru poate frâna adesea dorința.

    Avertizare Folosiți înlocuitori de zahăr în ceaiuri sau cafele dacă trebuie să aveți un îndulcitor, dar limitați cantitatea pentru a vă ține dintele dulce sub control.