Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Ce este o zonă de ardere a grăsimilor

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie.

Căi de a pierde grăsime corporală

Zona dvs. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio. Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs.

ce este o zonă de ardere a grăsimilor marina khan pierdere în greutate

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță.

Related Content

Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai pimp cs pierdere în greutate decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

ce este o zonă de ardere a grăsimilor pierde ultimul pic de grăsime de burtă

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6]. Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari.

Sfaturi esentiale pentru arderea grasimilor

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs. Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult. Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme.

SUPERSERII (SUPERSETS)

Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate.

ce este o zonă de ardere a grăsimilor pierzi în greutate când ești bolnav

Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot.

În termeni de ardere a grăsimii, cafeina acţionează prin combinarea cu celulele grase şi îmbunătăţirea lipolizei. Prin acest proces grăsimea părăseşte celula pentru a ajunge în ţesuturi, cum ar fi ţesutul muscular, unde este arsă pentru energie. De asemenea, cafeina ajută aceste celule să nu mai depună direct grăsimea. În timp ce băutul cafelei este metoda folosită de cei mai mulţi oameni pentru a-şi lua porţia de cafeină, îţi sugerăm să rămâi fidel administrării cafeinei sub formă de tablete. Astfel e mai uşor să controlezi dozajul, iar un flacon cu tablete de cofeină este foarte ieftin.

Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea. De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată.

Deși acest lucru scade din zona dvs.

De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice.

L-Carnitine Pack Duo 2×100 capsule PROMO

Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs. Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime.

  • Slim în jos glezne de grăsime
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Vanilie pierdere în greutate shake
  • Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos

Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații. Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs. Este o pierdere în greutate? Creșterea masei musculare? Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile.

De asemenea, întrebați cum puteți ce este o zonă de ardere a grăsimilor zona dvs.