Sunt Pull Up-urile mai grele decât Chin Ups?

Pierde greutatea face trage ups, Exercitii abdomen – Antrenament pentru abdomene

Dificultate Deși numele sunt uneori folosite în mod interschimbabil, chinup-urile și pullup-urile sunt două exerciții diferite pentru spatele tău.

pierde greutatea face trage ups

Diferența dintre aceste două exerciții este minimă - nu mai mult decât o schimbare a aderenței - dar această caracteristică simplă afectează natura și dificultatea exercițiilor.

Pullup-urile sunt mai dure și subliniază mușchii diferiți decât chinup-urile.

Cum să slăbești cu ibs

Trage Un pullup folosește un mâner suprasolicitat - palmele sunt orientate spre podea. Luați o bară de tracțiune cu o lățime a umerilor sau ușor mai lată, peste mâner.

Green Tree Python feeding frequency and food size - with Mid-Atlantic Arboreals

Puteți să vă încrucișați gleznele dacă acest lucru este mai confortabil pentru dvs. Începeți cu brațele complet extinse, dar mențineți o ușoară îndoire a coatelor pentru a reduce stresul articulațiilor. Strângeți omoplații împreună și în jos și îndoiți coatele pentru a vă trage în sus până când bărbia ajunge sau trece de bară.

Sunt Pull Up-urile mai grele decât Chin Ups?

Chinup Forma generală pentru un chinup este aceeași ca și pentru pullup, dar utilizați un mâner subțire, cu lățimea umerilor, cu palmele orientate spre tavan.

Începeți cu brațele întinse, dar cu o ușoară îndoire a coatelor.

pierde greutatea face trage ups

Strângeți omoplații împreună și în jos și îndoiți coatele pentru a vă trage până la bară. Deoarece palmele sunt orientate în sus, chinup este în mare parte o mișcare de extensie a umerilor - vă deplasați brațele superioare în jos și în spate.

Antrenamentul biceps pe care îl puteți face doar cu o bară de tragere

Tragerea este o mișcare de aducție a umărului. Îți miști brațul în jos în lateral.

  1. Curea de ardere a grăsimii de burtă rapid
  2. Arderea a 10 kilograme de grăsime
  3. Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă Pierde grăsime în jurul coatelor
  4. Exemplu de antrenament biceps pull-up Pull-up-urile sunt unul dintre cele mai bune exerciții de construire a bicepilor pe care le puteți face.

Accentul muscular Chinups și pullups țintesc mușchii spatelui, în pierde greutatea face trage ups latissimus dorsi, care este mușchiul mare care trece pe spate pe fiecare parte a coloanei vertebrale. Ambele exerciții îți lucrează și mușchii bicepsului.

Mânerul subțire al chinupului îți trage bicepsul în exercițiu mai mult decât un pullup.

pierde greutatea face trage ups

În timpul unui chinup, efectiv faceți o parte dintr-o buclă bicepsă. Aceasta este principala diferență între un pullup și chinup - chinup activează mușchii bicepului mai mult decât un pullup.

Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure. Ele ajută la ameliorarea până la 5 kg pe săptămână.

Dificultate Chinups și pullups sunt exerciții provocatoare la spate. Trebuie să trageți toată greutatea corpului până la bară.

pierde greutatea face trage ups

Pullup-urile sunt mai dificile pentru majoritatea elevatorilor, deoarece nu primiți asistență de la biceps, așa cum faceți la chinup. Dacă nu puteți face un pullup complet, începeți cu chinups.

pierde greutatea face trage ups

Dacă nu puteți face un chinup complet, începeți cu derulantele lat și creșteți treptat greutatea până când puteți trage propria greutate corporală.