Ulei de cocos – beneficii si atentionari

Este grăsime saturată ușor de ars, Ce alimente trebuie să consumi pentru a arde grăsimile

Despre Noi — Magazinul online Planteea Ulei de cocos — beneficii si atentionari Considerat un super aliment datorita proprietatilor multiple, este grăsime saturată ușor de ars de cocos este unul dintre cele mai sanatoase alimente folosit atat in alimentatie, cat si ca produs dermatocosmetic ori pentru ingrijirea parului.

Afla care este continutul nutritiv al uleiului de cocos, dar si care sunt beneficiile pe care le aduce organismului! Ce este uleiul de cocos? Grasimile din compozitie nu sunt nocive, ci, din contra, sunt benefice pentru sanatatea cardiovasculara. Printre grasimile saturate se numara acidul caprilic, acidul lauric si acidul capric, care ajung repede in ficat, produc energie si se digera usor, fara sa fie nevoie de enzime biliare sau pancreatice pentru digestie.

Continutul nutritiv al uleiului de cocos Din punct de vedere nutritiv, uleiul de cocos este compus in cea mai mare parte din nutrientii existenti in nuca de cocos, iar cocolina este nutrientul care se regaseste in cel mai mare procent.

  • Post navigation Foto: MorgueFile.
  • Cum să slăbească întregul corp
  • Endometrioza și încercarea de a pierde în greutate

In uleiul este grăsime saturată ușor de ars cocos se regasesc, de asemenea, si vitamina E, vitamina K, fier, fitosteriol, grasimi saturate, monosaturate si polinesaturate si acizi grasi Omega 6. La temperatura camerei, uleiul de cocos este solid, la fel ca untul. Rolul acizilor grasi Principalele beneficii ale uleiului de nuca de cocos se datoreaza acizilor grasi cu lant mediu care includ acidul caprilic, capric si lauric.

Toti acesti acizi sunt agenti antimicrobieni cu o eficienta majora impotriva bacteriilor, a virusurilor si ciupercilor deoarece actioneaza in dezintegrarea peretilor celulelor antimicrobiene.

este grăsime saturată ușor de ars

Uleiul de cocos este considerat un aliment sanatos si datorita faptului ca se digera usor, fara sa fie nevoie de consumul enzimelor biliare suplimentare, iar acizii grasi cu lant mediu ajuta la accelerarea metabolismului. Beneficiile uleiului de cocos Protectie cardiovasculara — Datorita vitaminelor din compozitie, uleiul de cocos reduce nivelul colesterolului rau, a trigliceridelor si lipoproteinelor, iar toti acesti markeri sunt responsabili pentru dezvoltarea bolilor cardiovasculare.

este grăsime saturată ușor de ars

Accelereaza arderea grasimilor — In urma studiilor realizate, cercetatorii au dezvaluit faptul ca uleiul de cocos poate avea un rol semnificativ in pierderea in greutate. Modul in care sunt absorbite grasimile cu lant mediu sunt mai usor de ars decat alte tipuri de grasimi, din acest motiv procesul arderii grasimilor in ficat este intensificat si va rezulta o cantitate mult mai mare de energie.

Detoxifiere — Uleiul de cocos are efect antifungic ce poate distruge mai multe specii de fungi din organism, mai multe toxine ce sunt responsabile de inflamatii, infectii, iritatii, eruptii cutanate, indigestie sau dureri de cap.

este grăsime saturată ușor de ars

Reduce grasimea abdominala — In urma unor studii, s-a confirmat faptul ca femeile care s-au obisnuit sa consume doua linguri de ulei de cocos in fiecare zi au reusit sa scape de grasimea abdominala dupa 12 saptamani. Mentinerea sanatatii glandei — Uleiul de cocos sustine sanatatea glandei tiroide datorita proprietatilor nutritive si ajunge direct la ficat, fara sa mai fie nevoie de implicarea hormonilor ori enzimelor in procesul digestiei.

Calitati antifungice — In urma cercetarilor, s-a constatat faptul ca uleiul de cocos poate distruge peste 50 de ciuperci de candida. Uleiul de cocos stimuleaza activitatea sistemului imunitar si reduce dezvoltarea in exces a candidei, readucand echilibrul in corp. Remediu impotriva bolii Alzheimer — Cea mai uzuala cauza de dementa la nivel global, simptomele usoare ale bolii Alzheimer pot fi imbunatatite cu ajutorul uleiului de cocos.

Digestia acizilor grasi din compozitia uleiului de cocos conduce la productia de ketona — sursa de energie rapida pentru creier.

13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog, Este grasime saturata usor de ars

Ketonele furnizeaza energie creierului, fara sa mai fie nevoie de insulina, pentru a transforma glucoza in energie. Persoanele care sufera de Alzheimer isi pierd capacitatea de a produce insulina proprie, iar jetonele creeaza surse alternative de energie suplinind aceasta nevoie. Este recomandat consumul a doua lingurite pe zi de ulei de cocos consumate impreuna cu mancare, pentru a imbunatati functia cognitiva.

este grăsime saturată ușor de ars

Combaterea inflamatiilor — Uleiul de cocos are efect direct de suprimare a substantelor chimice ce sunt responsabile de aparitia inflamatiilor. Are efect antiinflamator si antioxidant si reduce efectele artritei, spre deosebire de efectele medicamentelor cu rol antiinflamator, care au efecte secundare asupra organismului. Mentinerea densitatii osoase — Pentru dezvoltarea optima a oaselor este nevoie de calciu si magneziu. Uleiul de cocos ajuta la absorbtia calciului si a magneziului in corp si previne aparitia osteoporozei.

Restabilirea echilibrului hormonal — Organismul are nevoie in mod constant de diferiti acizi grasi pentru producerea hormonilor, inclusiv de acizi grasi nesaturati si colesterol. Uleiul de cocos ajuta in reglarea productiei hormonalestimuleaza metabolismul si reduce inflamatiile.

Beneficiile uleiului de cocos pentru ten Colagenul si elastina este grăsime saturată ușor de ars doua elemente esentiale care mentin fermitatea si supletea pielii. Fermitatea este oferita de colagen, in timp ce elastina ofera suplete pielii. O data cu inaintarea in varsta, scade si nivelul de colagen, productia de elastina este stopata complet si se formeaza primele riduri.

Componentele biologice din uleiul de cocos, respectiv acizii grasi, ajuta la fixarea fibrelor de colagen si implicit la vindecarea mai rapida a ridurilor fine si ranilor. Poti aplica ulei de cocos pe ten de doua ori pe zi, masand usor pana cand acesta este absorbit complet in piele.

  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Băuturi naturale pentru a vă face să pierdeți în greutate
  • Tinctura de flori de soc pentru slabit

Beneficiile uleiului de cocos pentru par Tot datorita acizilor grasi din compozitia uleiului de cocos, parul capata un aspect mult mai sanatos si stralucitor. Uleiul previne despicarea parului si reduce ruperea acestuia.

Ulei de cocos – beneficii si atentionari

Este recomandata aplicarea in cantitati mici doar la varfuri, mai ales atunci cand parul are tendinta de ingrasare.

Beneficiile uleiului de cocos pentru corp Uleiul de cocos are proprietati hidratante cu o capacitate foarte mare de penetrare in piele si ajuta la refacerea epidermei. Se aplica dupa fiecare baie, pe pielea usor umeda, intr-un strat subtire. Uleiul de cocos se absoarbe in piele, iar aceasta nu ramane uleioasa.

Grasimi - ghid complet. Afla care sunt sanatoase si care sunt nocive

Beneficiile uleiului de cocos in bucatarie Curata rugina — Din cauza oxigenului din aer, mai multe obiecte metalice din bucatarie pot rugini. Din fericire, petele de rugina pot fi foarte usor indepartate cu ajutorul uleiului de nuca de cocos.

Aplica un strat subtire de ulei peste zona ruginita si lasa-l pentru o ora, doua, apoi sterge cu apa calda si cu o carpa moale.

Lustruieste mobila — Uleiul de cocos lustruieste portiunile din lemn si ofera luciu pentru o perioada mai lunga de timp, lasand un aspect mai natural. Ascute cutitele blender-ului — Curata blenderul sau alte electrocasnice din bucatarie cu ajutorul unui strat subtire de ulei de cocos. Acestea vor fi mult mai taioase si vor functiona mai bine un timp indelungat.

este grăsime saturată ușor de ars

Diferenta dintre ulei de cocos si unt de cocos Doua produse total diferite, chiar daca au o sursa comuna. Uleiul de cocos este extras din pulpa nucii de cocos, uscata sau proaspata, in timp ce untul de cocos este obtinut prin maruntirea pulpei de cocos.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Produsele difera prin consistenta, gust, aroma, proprietati, dar si prin modul de consum si de folosire. Ulei de cocos rafinat versus nerafinat Sunt cunoscute doua tipuri principale de ulei de cocos: rafinat si nerafinat. Uleiul rafinat nu se deosebeste printr-un miros sau gust de cocos si este obtinut din pulpa uscata de cocos, nu din fructul proaspat. Uleiul de cocos rafinat este trecut prin mai multe este grăsime saturată ușor de ars de procesare, chiar si prin procesul de indepartare a mirosului si pentru albire.

Uleiul de cocos nerafinat este cunoscut si sub denumirea de ulei virgin sau extravirgin, fara sa existe vreo diferenta intre cele doua. Ambele variante provin din presarea fructului proaspat, crud, fara sa mai fie nevoie de adaugarea unei substante chimice. Termenul de ulei virgin inseamna, in general, ca este ulei neprocesat si nu a trecut prin niciun proces de albire ori de eliminare a mirosurilor.

Uleiul de cocos virgin se obtine din nucile de cocos proaspete, are o savoare aparte si poate fi incalzit la o temperatura de pana la ,6 de grade Celsius.

Ce alimente trebuie să consumi pentru a arde grăsimile

Pentru a se pastra in stare solida, se recomanda depozitarea uleiului de cocos la temperaturi de 24,4 grade Celsius. Calitatea produsului nu se schimba indiferent daca acesta pierderea în greutate cu doar shakeologia de la o stare solida la o stare lichida si inapoi in starea solida.

Ulei de cocos — atentionari Nu este indicat ca uleiul de cocos este grăsime saturată ușor de ars se consume in cantitati mari, mai ales de catre persoanele care sufera de boli cardiovasculare, obsezitate sau diabet zaharat; Nu este indicat spre consum femeilor insarcinate ori care alapteaza; Uleiul de cocos poate fi folosit pentru a preveni apartia iritatiilor de scutec in cazul bebelusului, dar si pentru fortificarea genelor si sprancenelor; Este indicat consumul uleiului de cocos presat la rece si nu hidrogenat; Uleiul de cocos poate trata acneea, insa nu este recomandat in cazul tenului gras deoarece poate accentua afectiunea; Daca este consumat in cantitati mari, uleiul de cocos poate provoca cresterea colesterolului general din corp; Nu este un lucru comun, insa uleiul de cocos poate provoca alergii care includ stari de greata, varsaturi, soc anafilactic, eruptii cutanate sau eczeme.

Uleiul de cocos este sursa ideala recomandata pentru mentinerea sanatatii organismului, insa trebuie inclus intr-o dieta echilibrata recomandata de catre medicul specialist.