Pierderea de grăsimi în 1 an

Protocol RFL pentru pierderea rapidă a grăsimii de admin Publicat 16 februarie Actualizat 16 februarie RFL înseamnă Pierderea rapidă a grăsimilor, un protocol de nutriție și exerciții fizice creat de Lyle McDonald, acest protocol se bazează pe o dietă accidentală care ne permite pierde grăsime rapid și foarte sigur.

cum să ardeți grăsimea de arme la domiciliu fat thermogen burn v10

Mai precis, se bazează pe consumul numai de substanțe nutritive esențiale care, combinat cu un program de antrenament bun, vă permite să pierdeți cantități inimaginabile de grăsime în timp record, menținând în același timp aproape toată masa musculară.

Protocolul RFL pentru pierderea de grăsime În primul rând, înainte de a începe protocolul RFL trebuie să ne cunoaștem procentul de grăsime, cu toate acestea, nu trebuie să fie ceva exact, o estimare oculară poate fi mai mult decât suficientă.

revenirea pielii dupa slabire puteți pierde grăsimea în timp ce obțineți mai puternici

Nu există mese gratuite în această categorie Dieta este urmată timp de 12 zile la rând și odată ce acest timp a trecut, se efectuează o încărcare de 48 de ore de carbohidrați în care se vor consuma aproximativ g de carbohidrați pe kilogram de greutate slabă pierderea de grăsimi în 1 an zi.

Persoanele din această categorie au o masă gratuită pe săptămână și o încărcătură de carbohidrați pe săptămână de 5 ore în care vor consuma între 3 și 6 grame de carbohidrați pe kilogram de greutate slabă în această perioadă de timp.

Protocolul RFL pentru pierderea de grăsime

Persoanele care aparțin acestei categorii ar trebui să urmeze acest tip de dietă pentru o perioadă de timp cuprinsă între 2 și 6 săptămâni înainte de a lua o scurtă pauză înainte de a continua cu același protocol sau altul pierde grăsime. Persoanele din această categorie au două mese gratuite pe săptămână, dar nu au încărcare de carbohidrați. Persoanele care aparțin acestei categorii ar trebui să urmeze acest tip de dietă pentru o perioadă cuprinsă între 6 și 12 săptămâni înainte de a lua o scurtă pauză înainte de a continua cu Pierderea de grăsime.

Cantitate nelimitată de legume.

Account Options

Consumați ulei de pește în capsule pentru a obține nevoile noastre zilnice de pierderea de grăsimi în 1 an. Luați zilnic un multivitamin-mineral pentru a satisface nevoile noastre nutriționale. Limitați cantitatea de carbohidrați zilnici la maximum 30g, acestea ar trebui să provină în principal din legumele pe care le consumăm.

pierde grăsimea de burtă pierderea de grăsime triphala

Limitați pe cât posibil consumul de grăsimi, în principal urme care conțin alimente proteice, acestea nu trebuie să depășească 30g pe zi. Luați sare și potasiu cu mesele. Dacă se dorește, pot fi adăugate suplimente pentru arderea grasimilor.

Apa te ajută să slăbești ușor și sănătos

De asemenea, este recomandabil să adăugați un supliment de calciu și vitamina D datorită posibilei demineralizări și, în afară de acestea, sunt suplimente care ajută la pierderea grăsimilor. Cum ar trebui să fie pauzele de dietă?

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Pauzele de dietă sunt pur și simplu perioade de timp de 1 până la 2 săptămâni în care un număr de calorii apropiate sau puțin mai mari decât caloriile de întreținere vor fi consumate cu cel puțin g de carbohidrați pe zi. Cum ar trebui să fie instruirea cu acest protocol RFL?