Puteți pierde grăsime la întreținere

Macro urile zilnice de a pierde grăsime, Calculator Keto - Rapoarte de nutrienți macro - # 1 pentru precizie; Cele mai bune rezultate

Blog-ul Gândul că trebuie să-ți numeri caloriile până la macro urile zilnice de a pierde grăsime vieții poate fi deprimant.

Sunt un mare fan al preciziei, îmi place ca lucrurile să fie pătrate. Dacă trebuie să consum de calorii pentru a-mi atinge obiectivul, poți fi sigur că voi fi lanu la Dar, cu experiență, am învățat că acest mod de gândire funcționează doar pe termen scurt.

macro urile zilnice de a pierde grăsime rata sănătoasă pentru a pierde grăsimile

Indiferent dacă vă place sau nu, capriciile vieții vă vor ajunge din urmă și în cele din urmă veți sparge.

Pur și simplu nu este o soluție durabilă.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Există un timp pentru toate. Precizia extremă este recomandată persoanelor cu termen limită, competiție sau dorință urgentă de a pierde aceste kilograme definitiv.

macro urile zilnice de a pierde grăsime t rex arzător de grăsime

Dar rețineți că acest lucru va fi doar pe termen scurt. Iată ce vă va oferi motivația de a număra totul, de a-l cântări și de a-l nota în jurnal.

În restul timpului recomand o versiune mai flexibilă a numărării. O versiune a 10 strategii care, odată stăpânite, îți vor schimba viața în bine.

Calculator Keto

Dacă reușiți să mențineți un deficit de calorii suficient de mult timp - în mod regulat - veți pierde grăsime. Singura modalitate de a pierde grăsime este de a crea un deficit caloric. Și cel mai bun mod de a vă asigura că vă aflați într-un deficit de calorii este să vă numărați caloriile și macro-urile. Pentru început, numărarea caloriilor este extrem de importantă pentru a vă insufla conceptul de calorii în comparație cu calorii în afara.

Sau energia consumată VS energia cheltuită. Odată ce ați însușit arta numărării macrocomenzilor, aceasta vă va ușura viața.

Keto Macro Calculator pentru pierderea în greutate sau creșterea musculară

Este cam ca să scrii pe o tastatură - inițial te uiți la fiecare dintre taste, apoi după câteva săptămâni faci asta instinctiv. Ai rolul tău. Dacă sunteți un începător complet în nutriție, vă recomand să citiți cele 2 ghiduri pentru a afla cum să calculați și să vă numărați caloriile.

Practicați câteva săptămâni, apoi reveniți pentru a citi acest ghid pentru a afla cum să vă gestionați alimentația fără a număra. Strategia nr. Mâncarea mai puțin frecventă pe tot parcursul zilei este o metodă extrem de utilă de a pierde grăsime. Oamenii cred că consumul a 6 mese mici răspândite pe parcursul zilei ajută la combaterea foametei.

  1. Ce este dieta macro?
  2. A ieșit cu carbohidrații și grăsimile, cu proteinele slabe și mizeria.
  3. Calculator macro: aflați cum să vă numărați macro-urile pentru a pierde grăsime și a le menține oprite Matematică alimentară pentru a ghida pregătirea mesei și porțiile Învățarea modului de calculare a macro-urilor poate fi o schimbare a jocului atunci când vine vorba de alimentarea corectă a fitnessului.
  4. Mănâncă bmr ul meu pentru a pierde în greutate
  5. Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă.
  6. Ableberries fat burn
  7. Emily skye fat burning

E greșit. Cercetările și experiența mea cu postul intermitent o dovedesc. Consumul de mese mari mai puțin frecvent vă ajută să vă simțiți plin mai mult timp și să evitați gustarea. Este important să ne amintim că postul de la sine nu provoacă pierderea de grăsime.

macro urile zilnice de a pierde grăsime creșterea consumului de grăsimi pentru pierderea în greutate

Este foarte ușor să îngrășați grăsime prin consumul excesiv de alimente dense și rafinate în calorii. Însă utilizată inteligent cu procentul corect de alimente naturale întregi, reducerea frecvenței meselor poate avea un efect benefic asupra pierderii de grăsime. În mod ciudat, postul are un efect de suprimare a poftei de mâncare pe termen scurt, astfel încât să mănânci mai rar, de asemenea, îți permite să mănânci mese mai mari și mai pline - în timp ce arzi grăsimi.

Atunci când este utilizat corect, postul intermitent este un instrument extrem de eficient pentru menținerea unui fizic impresionant fără a fi nevoie să numeri caloriile. Limitați perioada de consum de calorii la ore. Strategia 2: Aveți o frecvență regulată a meselor În general, numărarea fiecărei calorii poate fi obsesivă, dificilă și impracticabilă în unele situații.

Menținerea orelor zilnice regulate de masă este o modalitate extrem de eficientă de a slăbi pe termen lung, ca să nu mai vorbim. Corpurile noastre se obișnuiesc să mănânce o anumită cantitate în anumite momente ale zilei.

Respectarea dietei macro urile zilnice de a pierde grăsime mult mai ușoară. În plus, nu mai trebuie să depuneți efortul de planificare a meselor. Consumul aceluiași număr de mese la aceeași oră în fiecare zi vă împiedică, de asemenea, să consumați excesiv caloriile. Ex: mese dacă folosești postul. Creați câteva meniuri specifice pe care le veți inversa din când în când.

macro urile zilnice de a pierde grăsime ardeți grăsimea de burtă pentru a obține abs

Alegeți-vă alimentele, mesele și rotiți-vă în fiecare zi, zile, săptămâni sau luni. Alegeți mâncarea pe care doriți să o mâncați - pentru a nu vă plictisi. Schimbați combinații de alimente pentru mai multă varietate. Și apoi, dacă începeți să stagnați, trebuie doar să reduceți cantitatea totală de alimente pentru a menține deficitul. Toate acestea, fără a conta. Rotiți pentru a evita oboseala. Reduceți macro urile zilnice de a pierde grăsime atunci când stagnați.

Strategii 4: Nu vă concentrați asupra destinației Cu toții ne-ar plăcea să putem prezice viitorul - sau să fim deja acolo unde vrem să fim.

macro urile zilnice de a pierde grăsime poți să pierzi burta gras de skateboarding

Vrem să știm dacă vom ajunge acolo, dacă este posibil. Cât de mult putem progresa și cum vom arăta la sfârșitul aventurii. Dar a începe cu finalul în minte nu este cel mai bun cadru de spirit. Urcușurile și coborâșurile. Incorporează un nou obicei sănătos la un moment dat și rămâi cu acele obiceiuri pe termen lung. Nu încercați să schimbați modul în care mâncați în întregime din prima zi.

Dacă vrei să te obișnuiești să mănânci mai multe legume, alimente mai puțin rafinate, fă-o mai întâi cu o masă timp de 1 săptămână. Apoi 2. Apoi adăugați mai multe legume la a doua masă etc. Scopul tău principal este să dezvolți obiceiuri pe termen lung. Și dezvoltarea unui nou obicei necesită timp și regularitate. Ex: Creșteți porția de legume câte o masă la rând.

Strategia 5: Mâncați-vă cea mai mare masă pentru cină Dacă aveți programe normale de lucru, vă petreceți cea mai mare parte a zilei lucrând. Dacă ați consumat deja o mare parte din aportul de calorii pe zi pentru micul dejun, la prânz și după-amiază Ghiciți ce? Nu mai ai multe calorii la cină. Din păcate, acesta este exact momentul în care oamenii tind să gusteze sau să mănânce în afara meselor bogate în calorii.

Este un moment de relaxare după o zi obositoare, voința voastră este la cel mai scăzut nivel. Economisirea majorității caloriilor pentru seară este o modalitate eficientă de a evita supraalimentarea - și, prin urmare, de a câștiga grăsime. Pentru mine, masa de seară este ca o sărbătoare. Glucidele, proteinele și grăsimile sunt combinate într-o masă delicioasă care mă va ajuta să dorm mai bine. Putem dezbate eficiența unei diete bogate în carbohidrați, foarte scăzută în carbohidrați, Paleo, Atkins, Ketogenic și mai departe Ne mai amintim că toți au ceva în comun: Ei solicită persoanei să pierderea în greutate bob ryan aceste mese - și consumă majoritatea caloriilor sale din alimente naturale întregi.

Aveți grijă, nu vă sugerez să vă pregătiți mesele ca un culturist și să le puneți în frigider în Tupperware. Dar când încerci să slăbești, ar trebui să știi ce să mănânci în prealabil - cât mai des posibil. Avantajul real al pregătirii meselor nu este că puteți ajunge la macrocomenzi mai ușor.

Mai degrabă, adevăratul beneficiu constă în eliminarea stresului din a ști unde să îți găsești următoarea macro urile zilnice de a pierde grăsime. Dacă mâncarea dvs.

Strategia 7: Mănâncă uniform Mulți dintre cititorii mei își dau seama că, pentru a pierde în greutate, trebuie creat un deficit caloric într-un fel. Aceasta înseamnă să consumați mai puțină energie decât cheltuiți.

Suntem relativ răi la estimarea conținutului caloric al unui aliment, mai ales atunci când acesta este consumat rar.

macro urile zilnice de a pierde grăsime revocați metabolismul și pierderea de grăsimi

Combină aceste 2 elemente și ai un adevărat dezastru. Mâncați o dietă echilibrată și variată, dar evitați să adăugați prea multe alimente noi. Mai ales atunci când habar nu ai despre valoarea calorică a acestuia. Variați strategic pentru a obține toți nutrienții macro și micro esențiali. Strategia 8: Mănâncă echilibrat Trăim într-o lume a extremelor.

Adesea este fie unul, fie celălalt - rareori un pic de unul și un pic de celălalt. Categorizăm un macronutrienți ca fiind sănătos sau nesănătos pe baza extremiștilor de fitness care ne vând metodele lor. Vă încurajez să luați calea mai puțin parcursă - cea care lovește calea de mijloc. Este crucial pentru sănătatea și bunăstarea pe termen lung. Mănâncă mese pe zi. Respectând acest model, nu este nevoie să vă numărați caloriile. Este simplu și eficient.

Reglați cantitățile în funcție de progres. Reglați porțiunile, dacă este necesar. Strategia 9: Bea multă apă Probabil cea mai simplă strategie din această listă.

Probabil că îl folosești și tu. A rămâne hidratat, menținând în același timp un deficit caloric, face ca alte aspecte ale pierderii de grăsime să fie mult mai tolerabile.

  • Calculator Keto - Rapoarte de nutrienți macro - # 1 pentru precizie; Cele mai bune rezultate
  • Calculator Keto Utilizați acest calculator Macro-Keto pentru a stabili rapoartele ketogene de macronutrienți.
  • Cum să pierzi grăsimea fără să-ți numeri caloriile - Ghid complet
  • Calculator macro Cum se numără macro-urile ca începători
  • Puteți pierde grăsime la întreținere. Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni
  • Pot să elimin grăsimea de pe burtă alergând?
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Veți avea mai multă energie, antrenamente mai bune, mai puțină foame și mai puțină retenție de apă. Una dintre cele mai bune strategii de adoptat atunci când ți-e foame este să bei multă apă. Apa spumantă funcționează și mai mult. Cafeaua și ceaiul verde cu măsură sunt, de asemenea, un excelent inhibitor al apetitului. Folosiți în mod strategic apă spumantă, cafea și ceai atunci când foamea trece. Strategia Schimbarea mediului În unele situații, poate fi greu să reziste farmecului frigiderului.

Când începeți să vă simțiți stresați, obosiți sau anxioși - acesta este adesea un precursor al gustării. Mergeți la plimbare, faceți o plimbare cu câinele, o plimbare într-un parc.

Introducerea calculatorului Keto: stil de viață, activitate de zi cu zi

Ce vrei, dar ieși și ia o pauză. Scopul este să nu mai gândim la mâncare și să ne concentrăm pe altceva. Ai grijă de tine, fii productiv. Este mai ușor de spus decât de făcut și a te opri să te gândești la ceva intenționat poate fi o adevărată provocare. Dar odată ce stăpânești arta de a scăpa de mediul stresant, talia ta îți va mulțumi. De asemenea, puteți practica meditația pentru a vă ajuta să vă cuceriți mintea. Mulțumesc că mi-ai citit ghidul. Întrebările sunt binevenite în comentarii.