De ce nu funcționează soluțiile de slăbire miraculoase

Metoda de slabit dr balanica

Statisticile americane confirmă faptul că milioane de persoane îşi propun în metoda de slabit dr balanica lună din an să dea jos kilogramele în plus. Însă, de cele mai multe ori, misiunea slăbirii eşuează.

Dr. Florin Ioan Bălănică: importanţa a 3 mese şi 2 gustări în Post

Medicul Florin Ioan Bălănică, care a dezvoltat MetodaDrBalanicaexplică de ce mulţi nu reuşesc să bifeze o dată pentru totdeauna promisiunea începutului de an.

Dar, de la dorinţă la faptă este drum lung, pentru că sanatatea sau aspectul plăcut nu apar de la sine, nu sunt un dat, ci necesită efort şi nu toţi grăsime în menopauză dispuşi să-l facă.

Şi nu-i uşor, iar acest lucru vi-l spune un fost obez. Până nu apare motivaţia reală, nu mişcăm un deget, iar aceasta poate fi un exemplu de reuşită din anturajul nostru sau apariţia unei boli care ne sperie. Florin Ioan Bălănică. Chiar şi cu motivaţia turată la maximum, graba strică treaba. Zicala este mai mult decât valabilă în cazul celor care au pus kilograme în plus în câteva săptămâni, dar vor să le dea jos peste noapte.

non stimulant fat burners gnc

Ori ne înfometăm, ori căutăm soluţii rapide cum ar fi pilulele şi shake-urile de tot felul. Niciuna nu funcţionează, pentru că nu reprezintă soluţii pe termen lung, ci doar aparenta rezolvare pe termen scurt a kilogramelor în plus acumulate.

este bine să pierzi în greutate

Slăbirea : reducerea caloriilor nu e de ajuns Vrăjiţi de gustul apetisant al brânzeturilor, mezelurilor, dulciurilor şi patiseriei, mulţi dintre gurmanzi cred că doar tăierea caloriilor în exces pe o perioadă scurtă îi va ajuta să slăbească.

Însă alimentaţia sănătoasă şi un metabolism bun înseamnă mai mult decât nişte numere reduse drastic. Cheia stă în echilibrul nutrienţilor, adică proteine, lipide, glucide, vitamine şi minerale. Corpul uman nu recunoaşte felurile de mâncare, doar papilele gustative de la nivelul limbii recunosc gusturile.

În rest, contează numai nutrienţii.

pierdere în greutate județul gwinnett

Ne hrănim cu nutrienţi, iar echilibrul acestora este cheia. Sugerez pacienţilor mei să identifice nutrientul principal conţinut în alimentele pe care le consumă, de exemplu: pentru carne — proteina, pentru gălbenuş — colesterolul, pentru broccoli — vitaminele şi mineralele etc. Slăbirea : alimente permise Vestea bună este xl s slăbiciune slăbirea este posibilă.

katrina pierderea în greutate

Vestea metoda de slabit dr balanica puţin plăcută pentru cei care adoră măncarea este că trebuie să se limiteze la alimentele care ne furnizează nutrienţii necesari, cu un conţinut caloric scăzut. Pare simplu, dar de fapt, orice meniu sănătos cere atenţie maximă, de la cumpărături, la gătire corectă şi până la respectarea programului de 3 mese şi două gustări.

Florin Ioan Bălănică: alimentele de Post care nu îngraşă Dr. Florin Ioan Bălănică ne arată ce ne îngraşă când ţinem post şi cum arată, de fapt, alimentaţia ideală pentru o zi de postit.

Şi intră în scenă sportul, pe care mulţi îl consideră metoda de slabit dr balanica perfect pentru kilogramele în plus.

Parţial, este greşit. Totodată, sportul făcut nepotrivit sau neadaptat este la fel de dăunator ca şi lipsa acestuia.

pierde grăsimea piciorului în 3 săptămâni

Sunt promotorul mişcării funcţionale, mişcare fizică adaptată omului modern, la îndemână, şi care nu forţeaza articulaţiile şi musculatura. Mişcarea fizică este combinaţia optimă între gimnastică, fiziokinetoterapie, mişcare cu greutatea propriului corp şi mişcare cu aparate. Subliniez faptul că, în ultimul timp, se adresează clinicii noastre un număr mare de pacienţi, interesaţi de sănătate şi care s-au adresat unor săli de sport sau lanţuri de săli de sport şi care, în urma programelor neadaptate, experimentează rupturi musculare, afectări articulare de diverse grade şi care pe termen lung devin ireversibile.

Regulile de bază ale unei alimentații sănătoase

Subliniez faptul că mişcarea este ştiinţă şi trebuie adaptată sexului, vârstei, nivelului de pregătire fizică şi eventualei patologii existente.

De altfel, metoda de slăbire pusă la punct de medicul Florin Ioan Bălănică are drept pilon principal, mişcarea funcţională, alături de dietă, managementul stresului şi al relaţiei cu anturajul. Medicul recomandă activitatea fizică în prima parte a zilei, când secreţia de testosteron este optimă şi poate contribui la obţinerea unei mase musculare în limite sănătoase.

Masa trebuie luată cu ore înainte de activitatea fizică şi, în funcţie de obiectiv şi gradul de pregătire fizică, trebuie să cuprindă toţi nutrienţii, adică proteine, lipide, glucide, vitamine şi minerale.

Până într-o zi, când mi-am dat seama că-mi pot ajuta pacienții doar dacă eu înțeleg ce înseamnă un mod de viață sănătos.

Un exemplu ar fi: carne de curcan cu broccoli şi metoda de slabit dr balanica felii de pâine integrală prăjită, sau iaurt slab cu un baton proteic, sau omletă din albuşuri cu spanac şi două felii de pâine prajită, sau muşchi de vită cu linguri de orez integral şi salată verde.

Alimentaţia trebuie adaptată tipului de exerciţii şi gradului lor de dificultate. Bălănică, metodă recunoscută la nivel internaţional. Persoanele care combat stresul mâncând în exces ar trebui să investigheze cauza acestuia pentru a-şi recăpăta silueta.

kit de slăbire a corpului vlcc

Dintre recomandările optime pentru slăbire face parte şi cea care vizează consumul de alimente bogate în vitamina C precum pătrunjelul sau citricele. În plus, putem profita de vremea rece, pentru plimbări lungi care pot accelera slăbirea.

Sugerez pacienţilor mei să petreacă cât mai mult timp în aer liber, fără a se înfofoli atât ei, cât şi copiii, să aerisească foarte bine camera în care stau şi să consume în această perioadă, cât mai multe legume de culoare verde, proaspete, murate în saramură sau congelate, lămâie stoarsă, carne de culoare albă sau roşie.

Nu trebuie să fugim de carnea de porc, dar trebuie s-o consumăm cu moderaţie şi în prima parte a zilei.

Putem mânca de asemenea, sâmburi cum ar fi nucile şi migdalele. Nu este indicat să combinăm carnea grasă cu alcoolul şi dulciurile.

Dr. Florin Ioan Balanica

Aşadar, înarmaţi cu toate sfaturile bune, nu ne mai rămâne decât să trecem la treaba! Şi să luăm în serios toate avertismentele specialiştilor: nu trebuie să ne îngrăşăm, pentru că de la 5 kilograme în plus, sănătatea are de suferit.

Să nu uităm că obezitatea este un flagel mondial şi un factor de risc recunoscut pentru boli cardiovasculare, diabet şi cancer.

Cei peste 20 de ani petrecuţi în sistemul medical de stat şi privat din România l-au făcut pe dr. Florin Ioan Bălănică să înţeleagă foarte bine ce înseamnă, pentru un pacient, îngrijirea medicală de calitate şi câtă nevoie are el de implicarea, aten- ţia şi înţelegerea medicului care îl tratează. A decis să răspundă acestor nevoi prin Medicina Personalizată: tratamente croite exact pe profilul şi nevoile individuale ale pacientului şi care iau în considerare atât latura fizică a bolii, cât şi cea emoţională.